Booking af baner for medlemmer

Instruktion - Booking af tennisbane via hjemmeside

Formål: At angive metode til booking af tennisbane via hjemmesiden for medlemmer hos Hirtshals Tennisklub.

1. Gå til hirtshalstennisklub.dk
  2. Aktiver „Booking Portal“ i menuen.
  3. Tryk på “login”

4.1 Indtast din email adresse og dit kodeord. Sæt

eventuelt flueben ved „husk mig“, hvis du logger ind fra din egen computer. Benyt det ALDRIG hvis du logger ind fra en offentlig computer.

4.2 Hvis du har været logget ind tidligere og du har sat flueben ved “Husk mig”, så er du logget ind automatisk. Kodeordet er det kodeord du har fået fra Hirtshals Tennisklub. Hvis du har glemt kodeordet, tryk på „Glemt kodeord“ og indtast din emailadresse og aktiver „send email“. Kodeordet kommer nu med mail i din indbakke

1. Aktiver „Booking“ i menuen
  2. Vælg den dato du ønsker at spille på oversigtsbilledet.
  3. Find en ledig bane (B1, B2, B3 og B4) og tryk på firkanten ud for det tidspunkt du ønsker at reservere. (Grøn firkant betyder ledig). Reservationen foretages i timer.
  4. En indtastningsboks kommer nu op med dit eget navn. Stil cursoren efter dit eget navn og indtast de 3 første bogstaver (fornavn) på den du ønsker at spille med. En liste med de navne som passer til din søgning, bliver nu vist. Vælg det ønskede navn ved at trykke på navnet. Er I flere om banen søges de resterne navne på samme måde.
  5. Vælg nu hvor mange hele timer I ønsker at reservere under "faktisk tidspunkt“, hvor “fra tidspunkt” og “til tidspunkt” angives.
  6. Bekræft reservationen ved at aktivere „book“
  7. En kvittering for bookingen kommer på email til den der foretager bookingen.

Words online booking on button of computer keyboard closeup.